21 April 2007

تاج جميييييل

التاج ده جالي من
شيمـــــاء
وإبراهـــيم

وبصراحة أكتر حاجة عجبتني انه بعيد عن النفساويات والجوانيات والكلام ده
بس كنت هجاوب افتكاسات من عندي وبعدين لقيت شيماء حاطة لينكات لمواقع اختبار وهو اللي يطلع أنا مين في دول على حسب إجاباتي

والنتيجة كانت كالتالي

انت شبه مين من القادة ؟
عن نفسي مكنتش هقول شبه حد لأني معرفش في الشخصيات قوي بس بعد ما عملت الاختبار كانت مفاجأة مذهلة
وغير متوقعة تماماً تفتكروا ميييييييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




اوعى حد يفهم "هتلر" غلط .. الراجل مكانش وحش ولا حاجة .. الناس اللي فاهماه غلط

انت شبه مين من friends ?
أنا كنت عملت الاختبار ده قبل كده وطلعت شبه "مونيكا" مع اني مش
obsessive
زيها بس النتيجة طلعت كده بقى



ايه أكتر فيلم كلاسيكي بيعبر عنك ؟
كنت هقول فيلم
Gone with the wind

لأني بحبه جداً جداً وبعدين لقيت السؤال انت شبه مين فقلت استحالة اني ابقى شبه "سكارلت أوهار"ا نهاااااااائي رغم اني حبيت "كابتن ريت بتلر" موووووووت

بس حقيقي أكتر فيلم كلاسيكي بيعبر عني هو فيلم
Breakfast at Tiffany's

أما بقى لما عملت الاختبار طلعت شبه فيلم ما سمعتش عنه قبل كده وهو
Mr. Smith goes to Washington

the plot of the movie :

A naive man is appointed to fill a vacancy in the US Senate. His plans promptly collide with political corruption, but he doesn't back down.

مش بطال خالص



تحب تمرمر التاج دوكها لمين ؟
برينسس
كوكو الكميل
شيكو
لمياء
شادي
شاب فقري
أباصيري

وأي حد تاني من أصحابي الحلوين عايز يجاوب عن التاج يقدر بكل حرية يجاوب عنه

11 comments:

Tamer Nabil Moussa said...

كل تاج وانتى طيبة

نفسى اعرق مين اللى اخترع حكاية التاج دة عشان

----

فى انتظار جديدك

تحياتى

shabfa2re said...

الف شكر يا معلمة ع التاج
كده عندى 3 تاجات وصلحو

حدوته مصرية said...

يلا بقى معلش تاج يفوت ولا حد يموت

nohamy said...

كل تاج وانتى طيبة
انا عاوز أكتر فيلم عربي مش أجنبي

david santos said...

(Hitler and Bush)Terroist...

O dia 25 de Abril de 1974 foi o dia do derrube da ditadura fascista em Portugal, a chamada REVOLUÇÃO DOS CRAVOS, e a queda do (poder) dos inimigos do povo. 25 de Abril, sempre.

Day 25 of April of 1974 was the day of it knocks down of the dictatorship fascist in Portugal, the call REVOLUTION OF the flowers, and the fall of the power of the enemies of the people. 25 of April, forever!
يوم 25 نيسان 1974 كان يوم تقرع عليها من الديكتاتوريه الفاشيه في البرتغال والدعوة للثورة الزهور ، وسقوط سلطة أعداء الشعب. 25 نيسان ، الى الابد!


День 25 апреля 1974 года, в день он постучит в воздухе фашистской диктатуры в Португалии слово О РЕВОЛЮЦИИ цветы, и падение власти враги народа. 25 апреля, навсегда!
Le jour 25 d'avril de 1974 était le jour de lui frappe vers le bas du fasciste de dictature au Portugal, de la RÉVOLUTION d'appel des fleurs, et de la chute de la puissance des ennemis du peuple. 25 d'avril, pour toujours !
Tag 25 von April von 1974 war der Tag von ihm klopft unten vom Diktaturfaschisten in Portugal, von der Anruf REVOLUTION der Blumen und vom Fall der Energie der Feinde von den Leuten. 25 von April, für immer
25天41974年的一天,它拍下來的法西斯獨裁政權,葡萄牙 號召革命的鮮花,秋天的權力得到人民的敵人. 25日,永不停息

koukawy said...

اي ادبس يا كوكو يا كميل
معلش

Anonymous said...

والله كنت فاكرة انى علقتلك على موضوع هتلر ده بس يلا مش مشكله نقول تانى
تاج جميل يا شموسه
وكل تاج وانتى طيبه
:)
سلام

Reemo said...

تعيشى وتتاجى يا قمر
ده انتى التاجات عندك خفيفه اوى
كل تاج وانتى طيبه يا جميله
تحياتى

heba said...

tamer
وانت طيب يا تامر
أنا برده نفسي أعرف مين صاحب الاختراع بتاع التاجات ده أكيد واحد بتاع مقالب طبعاً
شكراً يا تامر ومعلش انا بتأخر في الجديد دايماً عشان انا مش بقعد كتير
حاسة ان المدونة دي اساساً عملتها توريطة بس بجد حباها اوي
سلاماتي
--------------------------
شاب فقري
على ايه بس يا محمود
بس انت جاوب التاجات وملكش دعوة
---------------------------
محمد
ايوة التاج ده فات ومحدش مات
لكن في تاجات تانية ..... يللا بقى
شكراً يا محمد
----------------------------
بني آدم
وانت طيب يا تهامي
أكتر فيلم عربي بحبه هو أي فيلم لصلاح ذو الفقار وأحمد مظهر بس خاصة صلاح ذو الفقار
عشان كده هقول على الفيلم اللي عمله مع شادية " مراتي مدير عام " فيلم سكررررررررر وبحبه اوي
-----------------------------
Mr.David
thanx 4 stoppig by mr. david
and yes that is not a forgattable day
--------------------------
كوكو
معلش يا كميل بقى عايزة اعرف انت شبه مين يا كوكو
---------------------------
شيماء
ربنا يخليك يا شيماء
بس انت مقلتيش حاجة على هتلر .. ايه؟ عايزة تقولي ايييييييه ؟
خليك حنينة علي .. ده الراجل طلع شبهي
هههههههه
وانت طيبة يا جميل ومتشكرة ع التاج اوي
-----------------------------
reemoo
ده انت اللي قمر وعسل كمان ياريمو
ربنا يخليك
تحياتي وسلاماتي الكتير اوي

Tamer Nabil Moussa said...

وانا ماشى على كوبر تدون مدون قولت اعدى على شموسة

ولما جيت ماشوفت جديد

قولت اسلم واسال على الحال

تحياتى

heba said...

تامر
متشكرة قوي يا تامر على مرورك
وإن شاء الله يكون في جديد
سلامات كتير عشانك