23 March 2007

كل سنة وانت طيبة يا ماما



كل سنة وانت دايماً بألف خير وعلطوووووول كويسة وطيبة وزي الفل

يا أحلى أم في الدنيا

بحس اني تايهة من غيرك معرفش اعمل حاجة لوحدي من غيرك

يارب تفضلي معايا دايماً طول ما نا عايشة واقدر اخدمك بعنيّا

انت فعلاً ست الحبايب يا أمي يا أغلى كلمة ممكن تنطقها شفايفي

أي حاجة حلوة بتحصلي بعرف انها بسبب دعاك ربنا يخليكي لي يا أمي

أنا عارفة ان مفيش كلمة تقدر توفيك حقك علي غير اني أدعي ربي

يا رب يسعدك ويمتعك بالصحة والعافية ويدخلك فسيح جناته

يا رب يهديني أنا واخواتي ليك ونفرح قلبك وتبقي راضية عننا علطول يا أمي

ملحوظة

المفروض البوست ده كان هيتبعت في معاده بس منه لله النت بقى كان غضبان ولسه مصالحني دلوقت

8 comments:

moodysalihamidzic said...

ربنا يخليكى ليها
وتفضلى تدعيلها كده على طول

shabfa2re said...

يا سلام
النت كان غضبان
انتى شكلك ليكى مصلحة
ربنا يكون فى عونك يا مامت ضربة شمس
P:

ياسر شمس الدين said...

ربنايخليليك مامتك ومايخليش النت يغضب منك تانى قولى امين

heba said...

مودي
يارب يخليها لي ومايحرمنيش منها أبداً
-----------------------
شاب فقري
أيوة بصراحة ربنا يكون في عون مامتي بس قصدك ايه بالمصلحة وبعدين أيوة النت كان غضبان هوا انا هضحك عليك مثلاً
:P
--------------------------
ياسر
آمين على أول دعوة وآمين برده على تاني دعوة وآمين كمان عشان الحبايب

أميرة البلطجية said...

كل سنة وطانط طيبة وميحرمكيش منها ابدا ويعينك على برها

heba said...

ربنا يخليك يا برنسس ويبارك فيك ويخليليك مامتك ويخليك ليها

Mony The Angel said...

:)))))))))
w sorry 3shan geet met2a7'ara :$

maioya said...

ربنا يخليهالكو يارب
ويخليها ليكو
ومش مهم ميعاد
حب الام مش ليها ميعاد معين
كل يوم وكلهم طيبنين