04 February 2007

التاج ده حلو

ولو اني مش فاهمة لغاية دلوقت يعني ايه تاج بس شكله كده حاجة وبيمرروها لبعض ، أنا قريت تاج المعلومات الشخصية عند لميا وعند برنسس بس بصراحة التاج اللي عجبني أكتر كان اللي بيقول تمسكي أقرب كتاب ليك وتفتحي صفحة 123 وتعدي 5 سطور وتكتبي أول 3 سطور بعدهم وانا نفذته كالتالي :
( بل ماذا أقول في هذا العصر الذي ازداد فيه التجمع والتكتل ؟ أأقول ما قد قاله سواي من أنه حتى الجريمة في عصرنا هذا لم تعد فردية ، وإنما أصبحت نشاطاً يتفق على القيام به "عصابة" بأسرها ؛ لقد انهارت خصوصية الحياة ... )
اسم الكتاب : في حياتنا العقلية
المؤلف : د. زكي نجيب محمود
أنا بدعو أي حد فيكم تعجبه الفكرة دي ينفذها
مش بدبس حد يعني من الآخر

11 comments:

LAMIA MAHMOUD said...

فلسفة

انتي كويسة يا بنتي

Alaa Eddeen Shams Al-Qaisi said...

أرجو منكم -تفضلا- مطالعة هذه المدونة الجديدة
http://basedon-truestory.blogspot.com/

koukawy said...

ههههههههههههههههههههههه
نشنت يا فالح

heba said...

أيوة يا لميا أنا نفسي أوصل للفسلفة
-------------
al-qaisi , i will visit ur blog , thanx for passing by
-------------
كوكو وجات جوووووون

أميرة البلطجية said...

هاه؟

heba said...

ماشي يا برنسس خليك ف نجيب محفوظ

shabfa2re said...

قشطة عليكى يا معلمة
طب بيجيبوا منين البتاع ده
واحدة بتقوللى بعتلك تاج
اقراه من ويييييين؟

shabfa2re said...

هييييه عرفت
انا مررتلك تااااااج
ادخلى وشوفيه

moodysalihamidzic said...

مدونتك جميلة اوى
هتلاقينى لاجيء فيها ان شاء الله

heba said...

شاب فقري
مبروك عليك التاج وان شاء الله هجاوب عليه
----------------
مودي
وانا سعيدة بمرورك يا مودي وتعال علطول

الأباصيرى said...

انا كنت بعتلك التاج بتاع الأسئلة

واضح أنة وصلك قبلى من شاب فقرى

على العموم زيادة الخير خيرين

خشى خدية من عندى كمان

سلام